Fotspa

Sitter med fötterna i fotbadet som jag, mamma och Bea fick av Andreas i julklapp. Det är massage, bubblor och uppvärmning, hur skönt låter inte det? Och så har jag min chokladansiktsmask jag fick av Jennifer i ansiktet och noblesse asken bredvid mig. Perfekt.

Den bästa julklappen jag har köpt är till Andreas, han fick den imorse och blev jätte glad! Det var perfekt och jag blev så glad av att se hans reaktion. Det han fick var ett ps3 spel, Fall out New Vegas. Det var värt varenda öre för att se det där leendet! Ha en fortsatt bra jul.


Just nu!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sånt fotbad har vi med - det är awesome :DDDD OD JUL BÄSTUS <3 hoppas du får allt du önskar dig!

2010-12-24 @ 21:26:50
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0