Nu fick jag panik!

Nästa vecka är det sportlov och då blir det Stockholm ungefär halva veckan. Sen ska jag och älskling vara barnvakt för lilla Axel på torsdag och fredag. Och nu kom jag även på att han har sitt dop om mindre än en månad och jag har fortfarande inget att ha på mig(!!) och för mig är det ren panik. Så då måste jag på sportlovet leta efter något passande att ha på mig! Just nu kollar jag för fullt på internet.
  Men idag har det varit en jätte lugn och skön dag, och imorgon kommer bli detsamma.
Strax ska jag titta på lite Lipstick Jungle och smsa lite med älskling. Ni får ha det bra så hörs vi senare <3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Älskling ta det lugnt vi hittar något åt dig det är ingen fara:D

Allt löser sig det vet du:D<333333333

2010-02-17 @ 13:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0