Paradise Hotel..?

Jag tittar på PH, har inte tittat en enda sekund på det sen det började men det känns som att det inte finns något bättre på tv och alla pratar om det plus att det är final.. Dåliga ursäkter, I know.. MEN jag hatar Paradise Hotel!
Men så kan det gå.
   Jag håller på att titta på kläder från HM nu, så imorgon kommer det mera kläder. Kläder är underbart!
Imorgon har jag ändå lite planer, blir en sovmorgon till ca 11. Sen tar jag nog ett varmt bad med hårinpackning och ansiktsmask. Sen vid 15.30 ska jag möta Ken och bästis på stan så ska vi gå och fika. Blir äntligen det efterlängtade salladen på Wikman's! Sen hem och plugga inför geografi provet på torsdag.
  Nu sitter jag bara och tar det lugnt, smsar med älskling och tittar på Scrubs. Skriver mer imorgon vid frukosten, godnatt<3!


You know we’ll make it through, you know I’m here for you.
With you by my side I will fight and defend!
Andreas Svensson, allt för dig!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Allt för dig också älskling.

Det finns inget som hindrar mig från att rädda dig<3

Jag älskar dig<333

2010-02-03 @ 13:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0