Mitt egna lyckopiller!

Igår blev det rätt så sent, inte så speciellt ovanligt för att vara oss, men ändå.
    Vi kom in till stan vid tre ungefär, handlade, åt och handlade ännu mera! Jag fick en 6 månaderspresent i förskott, tack älskling! Och jag köpte älsklings alla hjärtans dag-present och han fick en i förskott. Om två veckor ska jag köpa bästa saken till bästavän också, så det blir bra!
  När vi kom hem igår tog vi ett varmt bad med tända ljus och ansiktsmasker, det var otroligt skönt!
Nu väntar frukost, sen packa och sen in till stan och köpa det sista och sen hem till Enköping. Nu kom frukosten så ha en underbar söndag<3!


Längtar så grymt mycket tills sommaren kommer<3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Va typ 3 saker men men:D

jag längtar också till sommaren, och då fyller jag år:D

Jag älskar dig:D<3333333

2010-01-31 @ 11:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0