I can't seem to hear myself

Jag ber om ursäkt för den usla uppdateringen, men jag har helt och hållet inte orkat.
  Igår var jag ledig med kom hem från Stockholm runt 10 och pluggade lite och vid 14.00 gick jag och sov ett par timmar sen lite plugg igen och bara ta det lugnt med hunden. Idag blev det skola och tandisen(=tandläkaren) som gick jätte bra! När jag kom hem har det också bara varit plugg och mat som gäller! Om en halvtimme är det Desperate Houswives och det ska jag kolla på sen springer jag upp till sängen och kanske ringer Ken och ser hur det går för han och senare blir det sova med älskling i telefonen! 
  Haha.. Jag däckade i köket för ett litet tag sen, men är vaken nu iaf! Ikväll ska jag börja skriva en ganska så jobbig sak för mig, och fortsätter mer imorgon med det men det kommer nog inte skrivas något mer i bloggen om det för det är för personligt och ja.. Ni fattar!^^ Nu ska jag plugga lite, igeeen <3!


Jag och Ken på klassresan-09!
Vi har bytt platser i klassrummet igen, och då sitter
jag och Ken bredvid varandra. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0