Kladdiga och våta drömmar

Nu ska jag och bästavän göra kladdkaka! Och den kommer bli jätte god. Hejdå <3!

HÄÄÄJ! Gissa vem det är? Kanske inte speciellt svårt att räkna ut... Jennifer såklart! Idag har jag konstaterat att Rebecca än en av dom roligaste och korkaste (kan man säga korkaste? Kork är ett jävla trämaterial typ, whatever...) och jag gillar det. Nu ska vi som sagt baka kladdkaka för att vi är tjocka och lyckliga - det är vi stolta över! Inte om man frågar Bea men det är lugnt. Pusspuss, Rebecca är B-Ä-S-T!



MER BILDER KOMMER SEN!!!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sweetie! du är WONDERBAR. glöm inte! JAG ÄLSKAR DIG BV.<3

2010-03-23 @ 22:24:52
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0