Värme

Jag har precis ätit, varit ute med hunden, suttit i solen och fått massa plugg gjort. Känns härligt att fått så mycket gjort och ändå så mycket av dagen kvar! När jag var klar med allt och hade kommit in med Elsa, kollade jag lite på kläder här på internet. Har hittat en hel del och ni fick ju se lite från H&M men har även från flera butiker. Tyvärr kommer jag inte träffa Jennifer idag, jag som typ var på väg ner till stan när jag fick reda på det..
   Ska fortsätta kolla på kläder nu, ha en skön eftermiddag!


Imorgon efter skolan ska jag beställa klipptid!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

förlåt :o fast jag skickade faktiskt precis samma sms redan på morgonen vid typ nio :o men aja, vi får träffas senare :) <3

2010-05-11 @ 17:28:34
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0