The Notebook och vilodag

Igår kväll var jätte mysig, hela dagen igår var helt perfekt. Vi hade bestämt oss för att igår skulle vi bara ha en mys- och vilodag och det blev det! Andreas var ute och köpte frukost som vi åt i sängen, vi låg och myste(säger man så..?) och kollade på The Notebook, som var jättejättefin! Sen tog vi ett varmt bad med massa skum precis som det ska vara! Sen råkade vi somna ett tag och sen gjorde vi mat. Åt middag i ett mörkt kök med bara tända ljus, det var så mysigt. Sen åkte vi in till Gamla stan för att köpa god varm choklad, vi gick till Ben & Jerrys caféet men dom hade stängt av sin maskin så det blev billigt på 7eleven. Diss till dom, inte var den god och den var för varm. Jag tog 3 klunkar sen brände jag sönder hela munnen.

Nu är Andreas och jobbar 5 timmar med att dela ut någonting till folk, medans han gör det ska jag åka upp till Vällingby och titta på halsduk. Och kan säga att jag inte alls mår bra, men vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0