Utvilad och glad

Usch vilket trist väder det är idag... Det ösar ner regn, grått och allt ser så tråkigt ut. Skulle vilja stanna hemma under mitt rosa fluffiga täcke men idag är jag faktiskt riktigt glad, jag somnade vid halv tio igår och vaknade en timme innan mitt alarm gick. Skönt! Riktigt skönt. När jag vaknade så kändes det som jag hade sovit bort hela dagen för jag kände mig så utvilad. Det behövde jag. Idag är mitt schema ganska konstigt. Först spanska en timme, håla en timme för jag inte har tyska idag, historia en timme, en timme lunch och en timme jämställdhet. Så har 3 timmar lektion och 2 timmar håla. Det känns konstigt. Och idag tar jag cykeln till skolan, brukar alltid gå. Hoppas det slutar regna för luvan sitter aldrig kvar, heh. Men vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0