MUCKA INTE MED MIG!!

Fan, vilken jävla PMS-data jag har, eller snarare internet. Det är precis som vilken tjej som helst när lingonveckan knackar på. Man blir sur, får choklad, blir glad, får ont, blir arg på allt och alla, vill skjuta någon, vill ha sex, vill bli ompysslad, om man har tur blir man ompysslad och då lycklig och så om och om igen sen när det är över vill man bara få romantik och lek i sängen. Först funkar internet, sen inte, sen en minut, sen funkar EN enda låt på Spotify och sen funkar inget och nu funkar det. Jävla kåta data! Så jag sa till datan "gör inte så här mot mig, jag måste läsa minst 10 bloggar, blogga själv, lyssna på Spotify OCH läsa Aftonbladet. Mucka inte med mig ikväll alltså, jag varnar dig!" och då funkade det! Tror ni det var för min attityd eller mitt tonfall, min charm eller bara tur? Jag tror att det var allt förutom tur..

Till middag åt jag prinskorvisar och makaroner, mums va? Rätt så. Sen traskade jag och Elsa ut och glöm allt jag sa om att hon är stark och snabb, hon la sig ner direkt, gav mig valpögonen och somnade. Jag sa till henne "no you didn't!" så drog jag i kopplet och slet med mig henna. En halvtimme JOGGADE vi, imponerande va? Jag tycker det. 

Sen fick jag skvaller från Andreas, vem älskar inte skvaller?! Och jag gav honom lite. Nu ska jag tittar på Vita brudar aka White Chicks. Imorgon ska vi fira min största syster, mat, släktmys, lekar och massa skoj. Men först en stor frulle, vänta in kärleken, busa med honom sen så. Och det betyder att ni får massa inlägg imorgon, har redan några planer. Hoppas ni orkade läsa igenom detta, jag gör detsamma för er, you know it! XOXO


Från våran picknick.
Skillnad? Min är liten, med grov.



P.S Jag har fått lov att göra om detta inlägg TRE gånger, datan gillar inte mig idag. D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0