Matkoma

Hela dagen har jag varit inne i en matkoma. Har inte varit hungrig en enda sekund och däremot varit mätt och trött varje sekund istället. Känns både bra och dåligt. Bra för att jag förstår vilket tur vi har. Dåligt för att jag förstår hur många andra som dör just nu i Afrika av svälten.

Jag ser fram emot nästa vecka i skolan. Alla valen börjar. Foto, medieproduktion, psykologi B och litterär gestaltning! Det ska bli otroligt kul att få göra något som jag älskar - skriva! Det känns som att årets val kanske till och med styr vad jag kommer bestämma att göra i framtiden, plugget och allt viktigt. Otroligt häftigt. Imorgon slutar jag 11.25 vilket inte är så fel, fredag och allt! Hörs lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0