Bra musik

Nu ska jag städa. Det tråkigaste som finns om man har en dålig inställning. Istället kan man ju sätta på bra och glad musik, dansa och städa samtidigt! Fast jag kan inte säga att jag ser fram emot att städa. Ser däremot fram att ha städat klart och få leka lite mer med min mobil, har laddat ner nya spel och en jätte fin/jobbig/rolig/irriterande app som jag ska skriva om senare. Och jag har kvar alla nummer så ingen behöver oroa sig och jag har samma nummer! Den mobilen är det som har räddat mig denna vecka faktiskt. Det är min kärlek just nu. Och min bästavän som är så underbar och som jag längtar så mycket efter! Och imorgon ska vi fika och sen följer hon med mig hem för lite tacos och prat! Mycket behövligt.

Nu ska jag städa, sätter på Nicki Minaj, Adele, Beyoncé, Bruno Mars, Glee och massa annan bra musik nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0