Några av mina rädslor

00.00 slog precis klockan, jag tycker den tiden är läskig. Troligen för jag är rädd för det mesta, mörkret, clowner, garderober, ligga för nära en annan person, för varm luft osv. Men iaf, just nu ligger jag i sängen och borde faktiskt sova eftersom jag och mamma ska åka och shoppa imorgon klockan 10 redan, så måste faktiskt sova. Imorgon kommer Andreas tillbaka, vi är ju själva hemma 24 timma ungefär, så vi ska laga thaimat och ha såå mysigt. Sov gott!


Hehe, hitta en bild på min bästavän och hennes man.
Tycker bilden är så söt så slänger upp den här!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

dude looks like a lady! :))

2011-02-25 @ 09:44:39
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0