Chinchilla?

Hej. Idag är jag låg, låg inom varje sektion. Har lågt humör, låg självkänsla, låg glädje, låg aktivitet. Allt och inget. Jag har ätit lax idag, som jag älskar laxen, hur man än gör lax tror jag inte att den kan bli äcklig. Laxen är dyr, men jag förstår.

Snart slutar mannen min, då cyklar vi troligen och badar, myser och pussas i Mälaren. Men innan dess ska jag springa ner till ICA. Och just, kollade i tidningen idag, såg att någon sökte sommarjobb och man skulle ringa om man var djurinstresserad, vilket jag är. Så jag ringde. En tant och en gubbe svarade, fick prata med gubben som förklarade väldigt konstigt och var inte alls så social. Dem sa aldrig vad det gällde för djur så till slut fick jag lov att fråga. Det gällde Chinchilla, chincillor eller vad man säger. Som små möss. Är lite osäker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0