Det går med vindens fart

Go kväll. Sitter hemma, äntligen lite lugn och ro här. Albertina och Gunnar sov ju över och redan vid 12 så kom Svante och Malin. Vi hade ju ett galet vattenkrig tillsammans som tog på krafterna så jag somnade i soffan. När jag vaknade var Andreas hemma och då var det bara att byta om för att åka ner till stan och vidare till Bredsand för att bada både mig, Andreas och Elsa. Härligt och mysigt, en sån där perfekt och lugn sommarkväll.

Snart ska jag packa väskan, kolla tider och planera morgondagen. Jag åker till Stockholm vid ett imorgon och kommer hem sent på lördag kväll. Jag har inlägg x-antal gånger varje dag och ska fylla på lite nu. Bilder från den här galna veckan kommer på söndag. Vi hörs mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0