Our idiot brother - everybody has one

Åh så typiskt oss! När vi kommer till bion skulle vi beställa biljetter och såg att det bara fanns 5 biljetter kvar till Crazy, stupid, love så vi skyndade oss men självklart fanns det inga biljetter bredvid varandra så vi såg Our idiot brother istället. Den var faktiskt riktigt rolig! Så det blev inte alls misslyckat. Jag tycker ni ska se den faktiskt, den var en rolig men ändå rätt lugn. Inte svår att förstå, man slipper använda sin hjärna. Skönt ju, precis som en film ska vara.

Nu är vi hemma, trötta som bara den. Jag ska få sova i Andreas knä medans han spelar, det finns ingen mysigare plats att sova på. Inte för mig. Jag sover så skönt där och det känns som han vakar över mig. Han är min ängel, eller Gud.

Imorgon ska vi sova så länge som vi kan. Sen ska vi in till stan för jag ska till Gallerix och så ska vi titta på julklappar igen! Jätte rolig dag säkert. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0