Taggar till

Mina små trollungar, dom är så underbart söta! Nu sitter jag hemma, har läst igenom mitt svenska häfte så allting är redo och klart inför imorgon. Har en baugette, chokladbollar och en cola med mig. Borde överleva morgondagen. Är inte så taggad men det kommer faktiskt bli skönt att inte ha någon lektion alls, utan bara sitta vid datan och skriva. Efter skolan ska jag träna igen, och sen blir det plugg. Gud så mycket, på en gång.. 

Just nu vill jag bara lägga mig i sängen men ska vänta en stund med det. Mår inte så bra och är inte tillräckligt trött än. Vi hörs imorgon, kram!


Kanske en opassande bild men jag känner att jag behöver något sånt här nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0