Jag jillar dig

Skickade precis iväg ett god natt-sms till min älskade. Jag längtar tills vi gör någonting tillsammans, bara han och jag, gå på bio, går ut och äter och bara är med varandra. Får fixa det! 

När jag kom upp till mitt rum och skulle klä av mig fann jag en lapp på min spegel där det stod "Jag jillar dig Becca du är min bästa moster från Abbe" hur söt är hon inte?! Världens finaste unge. Blev jätte glad och rörd. Nu ska jag sova med ett leende på läpparna och jag vet att när jag vaknar kommer det leendet vara kvar, för då är Andreas här! God natt.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Just nu e jag så jäkla trött.

Jag vill bara lägga mig ner och sova, har ju inte fått vila något heller, det suger men jag kommer ju till dig om 2 timmar ungefär och slänger mig i sängen där jag kommer ligga när du går och snarka i när du kommer tillbaka. Jag älskar dig mest av allt, vi för evigt!!

2011-10-03 @ 06:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0