Det som hänt

Det känns fel, men rätt ändå, att inte blogga den här veckan. I måndags skrev jag ju typ vad som hände då, det har varit jobbigt det som hände då. Har varit allt från arg till rädd pga det. Sen fick jag veta en enorm, extrem nyhet igår som har påverkat mig ganska mycket idag. Jag har varit i chocktillstånd och har ingen aning om vad jag ska göra. Har "tystnadsplikt" men måste prata med någon om det..

Det känns så sjukt att inte kunna skriva något i bloggen, jag skriver, det är så jag får ut mina känslor men inte kunnat göra det nu. Nu ska jag börja blogga igen. Men kan inte skriva ut vad som hände igår. Jag är tillbaka, det är det som räknas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0