Fredagssnack

God morgon mina små monster! Nu är det skolveckans sista dag, min kortaste också. 1 timme och 20 minuter går jag i skolan idag, alltså bara en lektion. Trots alla smärtor min kropp känner just nu så tänker jag ändå gå. Det är med SPINTarna och det gör det hela extra roligt! 

I helgen öppnar Friskis och Svettis sina nya lokaler och självklart ska jag och Andreas på invigningen! Dock kan jag inte börja träna än, men delta där kan jag. Inga andra planer för helgen förutom massa mys, så som det ska vara liksom.

Och juste, det är ju September nu! Går inte tiden rätt fort? Sommaren är slut, det är 7 grader på morgonen, det är dimma, regn och rusk och det blir mycket mörkare på kvällarna. Kändes det inte som om skolan slutade för studenterna, sommarlovet började och vi som skulle börja trean hade ett riktigt roligt sommarlov framför oss?! Ett år kvar, mindre än ett år kvar, shit, studenten närmar sig och här ligger jag och babblar. Nu - skolan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0