Toppen och estet

För det är alla känslor
som lever upp på nätterna
som tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna
den du brydde dig om som spela din vän
som sedan hugger dig i ryggen vi vet hur det känns

Vill du veta mitt budskap,
det är ju nämligen så att varenda människa är utvald
och hur vi än vrider och vänder kommer
vi alltid att lägga det lika säkert
satte min fot på denna jord och endast för att sprida kärlek
Nu tänker jag visa världen
alla människor har lika värde

För jag vill bara glömma såret i hjärtat
och låta det tända
men det får mig att skämmas

ni verkar ju inte fatta att mitt hjärta är vilt
så det känns inte så värt att jag ska lägga ner tid
men jag kan ju inte hjälpa det




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0