Välkommen årets bästa tid

Idag har jag varit bitter på varenda stockholmare, som vanligt när det snöar i Stockholm så ska varenda person vara sur, grinig och så jäkla otrevlig. Det har varit storm i Stockholm idag och det har snöat oavbrutet sen 11 på förmiddagen, jag älskar detta! Det är så jäkla fantastiskt! Det enda jag behöver är ett par vantar(!!!), så ska skriva det på min önskelista. Vill ha både tumvantar som är sköna, fingervantar som värmer och träningsvantar för när jag är ute och springer i snöstorm.
 
Nu ska jag vila en timme innan Idol, jag är helt slut! Ska bli skönt att sova sen..
 
Snygga strumpor från när jag var och åkte i Alperna 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0