Hurt me with the truth

Promenad från centrala Stockholm/Hötorget längs Drottninggatan, genom Gamla stan, upp vid Slussen och genom Söder och Hornsgatan. Lagom? Jorå. Blev ett stopp på vägen då vi var vid Slussen möttes vi av ett starkt och glatt "Hej!" och vem var det om inte Ken! Helt galet att springa på varandra här i Stockholm, blir alltid lika glad i hans närvaro. Fina vän! 
 
På väg mot tunnelbanan (precis utanför ett café!) ramlade min vänstra fot ihop och det kändes fan inte bra. Har fortfarande ont men jag hoppas den bara behöver vila under natten. Det kändes SÅ mig och SÅ typiskt! Det var ju i veckorna när jag var hemma då jag gick och gjorde illa foten så illa att jag behövde bandage i flera dagar och då var det också min vänstra.. AAAH. Imorgon ska jag iaf ut, utegym och/eller promenad, kanske ett dopp, KANSKE.
 
Det här kan vara det bästa jag läst på länge, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0