Nacka och saltsjö boo

Idag var jag ute i Nacka på ett riktigt roligt och bra möte. Det gjorde hela min dag bättre men det var en lååång väg ut till Nacka, men så otroligt vackra villor och lägenheter på vägen. Från ena ände av Stockholm till den andra liksom. Men det var värt det! När jag kom tillbaka gick vi och hämtade ut ett mindre paket och sen kommer jag inte riktigt ihåg, vi åt väl och sen var det hockey. Jag sov en stund innan hockeyn så jag är liiite nervös för jag tror jag kommer vara vaken hela natten då.. Men med 90210 och min shake full med kallt vatten så klarar jag mig finfint!

Imorgon är det redan onsdag och då är det en vecka till derbyt(!), jag har namnsdag på torsdag och då får jag min derbybiljett! Vi hörs imorgon, med mer uppdatering. God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0