Pulsruset och knäproblem

Idag har jag varit och tagit över 900 bilder på pulsruset åt min moster. Cyklade hem men fick hoppa av efter halva vägen för mitt knä klarade inte av mer cyklning. Jag haft problem med mitt vänstra knä länge, jag gick hos en sjukgymnast som berättade att när jag står upp så sträcker jag inte ut mitt vänstra ben och knä som jag gör med mitt högra. Fick gå 4 gånger hos henne och träna och fick tips. Förra året i januari började jag känna att det kom tillbaka, trots jag hade börjat gymma i några månader. Då började jag göra 100 knäböj varje dag, så fort jag fick chansen gjorde jag mellan 10 och 20. Förra veckan slog jag i samma knä och gjorde illa mig rejält. Jag testade göra några knäböj men det sa stopp. Nu ska jag försiktigt försöka få mitt knä att bli bättre med utegymmet, powerwalks, promenader, knäböj och lättare träning. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0