Så ge mig trettio grader kallt

Idag är det två grader ute, frosten ligger kvar och jag är i en lyckobubbla. Jag vet även att isen i Kungsan är redo. Det börjar bli min tid! Jag är så glad när mörkret kommer, kylan svider och vintern börjar kännas av. Ännu gladare blir jag när första snön kommer, vi går in i december månad, då njuter jag av varenda sekund! Dock börjar det redan bli mörkt ute så jag måste ut, först en runda med Elsa sen lämnar jag henne och tar en runda med mig. Hon är så seg nu för tiden så kan inte ta med henne ut och jogga, kanske när snön kommer.
 
Jag sitter och lyssnar på min jullista! Shake up christmas (coca colas låt) är en stark favorit. Åh vad december kommer bli bra iår! Jag mår så mycket bättre, är gladare och uppskattar det mer. Jag ska till och med älska första december. En dag jag har hatat i 5 år. 
 
s | via Tumblr
Vilken vacker bild jag hittade på weheartit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0