Subway

Jag vaknade av ett missat samtal, fick ett meddelande om att det var viktigt att ringa henne. Jag ringde och ringde utan svar. Det jobbiga är att när hon säger att det är viktigt så kan det vara inte alls så viktigt. Men jag blir ju ändå lite orolig och vill veta. Hon som ringde är mitt galna farmor. Får vänta och se helt enkelt, jag hoppas inget har hänt.
 
Jag ska hoppa i några kläder och gå och köpa Subway till min fina man. Och till mig. Jag minns den tiden då jag tog en hel och klarade hela. Nu klarar jag knappt en halv, pinsamt ju. Jag älskar fullkorn eller ost oregano. Men helst fullkorn! Oj nu blev jag jättehungrig! Måste även säga att min hud blev jätte len och mjuk efter min ansiktsmask igår, så nöjd med den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0