Ansiktslyft

 Samtidigt som jag tvättar, städar och ger lägenheten ett ansiktslyft idag så pirrar det i hela kroppen inför ett besök som kommer hem till oss imorgon. Vilket kan innebära att vi flyttar väldigt snart, vilket jag hoppas innerligt! Tänk att få inreda en lägenhet själv, vilken dröm! Plus att verkligen kunna flytta hemifrån efter alla om och men. 
 
Men som sagt, tvättar (kl 13-16) och städar för fullt och jag började redan igår, köket är snart klart. Så här är våran lägenhet - stort kök med matplats, stor hall, en toalett och ett badrum med badkar, ett stort vardagsrum där vår säng också är, en walkin-closet. Så det är mycket mycket kvar! Men hall och kök är så gott som klart. Och när jag tvättar tar jag vardagsrummet. Och badrummet och toan tog A igår. Så egentligen inte så extremt mycket. Det är bara att vi har så mycket saker överallt! Som i vardagsrummet har vi två soffor, två tv, två sängar (en står upp mot en vägg), två katträd, en fåtölj, ett sängbord, ett soffbord samt tv-bänk och en gigantisk matta. Förstå! Men det är bara att bita ihop. Kbk!
 
Låg med feber igår, känner mig lite bättre idag men har sjukt ont i halsen.. Får bli soppa till brunch snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0