Fotbollskväll för mig själv

Fotbollskväll ofc, jag är själv hemma sen två timmar tillbaka. Rätt skönt och mysigt. 2-1 i matchen, såklart gjorde Özil mål för Tyskland nyss. Jag avskyr Özil för han ser så freaky ut, hehe. Jag har iaf duschat och satt på mig min mysigaste stora stickade tröja och sockor. Det är många som har lite panik över att det ska snöa på torsdag. Själv älskar jag det trots att jag inte har en enda jacka här i Stockholm, jag har bara min skinnväst. Inte ens en vindjacka! What!? Jag överlever ändå. Ge mig bara snö så blir jag lycklig.
 
Nu är det halvlek och då kollar jag på SATC och läser lite dokument. Multitasking! Jag lovar att bättra min uppdatering men mitt liv suger just nu. Men berättar mer senare ikväll eller imorgon. Jag la min shake med kallt vatten i kylen i två timmar, jag glömde den.. Jag tog fram den nu för det är så jäkla gott med riktigt kallt vatten, men halva är is.. WÄH. 
 
Så här har jag det just nu!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag tycker han ser ut lite som en ko...Özil alltså, ögonen är sånna liksom x)

2013-10-15 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0