Låt det bli måndag

Det känns som jag har en riktigt bra vecka som kommer. Jag önskade att det var söndag idag bara så veckan kunde börja, haha. På måndag ska jag på ett jättejätte roligt möte som jag har väntat på i flera veckor! Och på tisdag ska jag till Viksjö för att hänga med mina favorit grabbar. På onsdag har jag sent möte. Torsdagen är obestämd. Fredagen, då smäller det! På fredag är det egentligen inget speciellt på så sätt men jag kommer få en hemmakväll själv i lägenheten då A ska ut med kompisar. Det finns inget bättre. Och så blir det asgod middag, myskväll med mig själv, idol och rosa bananer. Och nya träningstights som jag ska ut och springa i på fredagen!
 
Så nästa vecka ser ljus ut för mig. Kommer nog ha energi så det räcker och blir över men jag ser verkligen fram emot det! Kommer bli riktigt kul och intressant möte på måndagen. Då ska jag in till Globen och möte där, jag hoppas jag hittar rätt. Jag skrev för ett bra tag sen att jag kommer göra en sak i höst/vinter som kommer nog bli det bästa jag gjort - det handlar mötet på måndag om! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0