Nordens starkaste familj

Det kan ha varit en av de sämsta fotbollsmatcher jag sett i hela mitt liv, om folk säger att Bp la sig mot gnaget var det ingenting jämfört med den här matchen, aldrig sett fjolårets mästare spela så uselt. Hur som helst, AIK är klara för Europa, ska hylla vårat starka lag på söndag. VILKEN säsong. I mitt liv tar AIK hem första platsen iår, trots alla motgångar så står vi på en stark andra plats, silver och Europa. Se upp, här kommer Gnaget!
 
Nu ska jag sussa, var uppe innan sju idag för att tvätta och fixa och efter den sena natten kommer jag nog sova gott nu. Juste, jag kollar på Safe Haven. Har bara kollat 20 minuter än så länge, men den verkar..konstig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0