Den glädje vi ger och får..

Orkar inte skriva så mycket just nu, ganska trött och måste sova eftersom Andreas kommer imorgon vid tolv.
Idag träffade jag först Ken på stan, han var lite shopping galen, hmm.. Sen barnvakt, vi sjöng såklart sing star och hade myskväll med lejonkungen sen. Det är en ganska hemsk film om man tänker efter, men ändå lite sött :* Men sen åkte dom och jag och syster spenderade hela kvällen i soffan. Jag klagar iaf inte! :)
Som sagt, imorgon kommer Andreas älskling. Vi får se vad vi hittar på, syster kommer också hem, det gillar jag starkt! :) Ska leta efter en lång kille och en kort tjej på motorcykel med knallgula jackor skrev hon på sms för ett tag sen, får se hur det går att hitta dom. Nej nu måste jag nog sova, kommer inlägg imorgon om jag har tid(tror inte) men nås iaf på mobilen för er som har numret! Nu väntar elvis i sängen, så puss och sov gott! <3
Och juste, kan ju säga också att nu börjar det kännas som höst för mig.. (Jag gillar det inte!)


Kommentarer
Postat av: bea

ofta man klagar :o <3

2009-08-15 @ 11:14:17
URL: http://b-heart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0