Forget the world outside

Igår var jag i Stockholm hos Andreas. Det var ju självklart mys :* Kom dit halv nio på morgonen och åkte vid tio på kvällen så det var helt klart underbart! Vi gjorde inte så mycket, haha. Typ låg i sängen och sega hela dagen, men det duger för oss. Och idag vid ett åkte jag till Jennifer och var barnvakt med henne. Hmm, haha gick great! Jag har fortfarande över 850st bilder i kameran som måste laddas in i datan men orken tar slut hela tiden. Annars har dagen varit ganska lugn, Andreas räddade mig(tack älskling!), och hunden mensar för fullt.. Jag och mamma åkte och köpte hårfärg till mig så färgar direkt imorgon. Hoppas på att det blir lyckat :*
Imorgon blir det Jennifer, och i helgen, kan bara säga att det kommer bli en underbar toppen helg! Nu ska jag fixa mer vindruvor och cola till nästa inlägg till Andreas :)
Jag älskar dig!♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0