Random majsman

Sjuk dag, fast på ett bra sätt ofc! :*
     Skola då, såklart. Det gick bra, schemat är lite ändrat, slutar 13.15 på fredagar, inte klagar vi inte! :> Efter skola träffade jag Jennifer, med andra ord: världens underbaraste och bästa vän! (L) Vi gick till "Wikmans" och åt kycklingsallad och sen vidare till coop för att köpa godis. Sen kom mamma och skjutsade hem oss till mig, då sjöng vi sing star. Och majsman, HAHA! Vi är mycket random och älskar majsman (som är..?!) Men det är iaf våran humor och ingen förstår den som vi gör! :*
MEN när vi satt där och sjöng så började jag skrika och gråta, min hemska gräshoppa satt på väggen(!!!!) Undra vilka som fick panik?! :) Jag och Jennifer, båda började skrika som två galningar (som vi iofs är) och började ju nästa gråta! :| Sen kom mamma med kvasten och banka skiten ur det! :D TACK MAMMA! :*
Tack Jennifer för dagen, imorgon då ni! Då kommer det ännu mer galna saker som vi gjort :')
Och nu ska jag göra ett bad och ta med mig lite godis och pepsi, puss på er!
JAG ÄLSKAR DIG UNDERBARA BÄSTAVÄN!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

''never made it as a majsman'' - ''i saw the ghost of majsman'' HAHAHAA JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCET GRÄSISHOPPISVÄN, DU ÄR BÄÄÄÄÄÄÄST!

2009-08-26 @ 21:13:49
Postat av: Jennifer

oj.. hehe, jag skrev. som om det skulle vara nån annan xD men aah, DET VA ENOOORMT KUL, puss!

2009-08-26 @ 21:14:24
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0