4 veckor kvar..

Tills jag fyller år! Det är helt sjukt, tiden går så fort. Och om en månad är det julafton, redan!
     Imorgon ska jag till (M)Uppsala och vet inte riktigt vad jag ska göra, ta reda på varför jag har feber i över en månad nu och fixa blodbristen, måste även prata med någon läkare om att jag tappar så sjukt mycket hår så jag nästan blir lite orolig om jag kommer bli flintis innan jag tar studenten?! HAHA, hope not.. Men kan hoppas att det går fort eftersom jag hatar sjukhus. Älskling är med mig som stöd :* Och mamma då.^^
Har även fixat min önskelista till mamma, åååh vad jag längtar!! :D
   Men nu ska jag lägga mig på Andreas och vila lite :') Love it! <3
PUSS! :*

Jag saknar dig bästavän, du är underbar! Träffa mig snart, tack! <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag älskar dig min underbara vän, ses imorgon en snabbis? <3

2009-11-25 @ 19:01:12
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0