2 månader och 2 dagar, jag älskar dig.

Ord från Andreas.
     Igår fyllde stora syster Bea år, grattis! Det blev mycket mycket lyckat plus att jag fick en ny mobil och hade bara en lektion så slutade 10.10! Det gillade jag starkt. Så jag var överlycklig ungefär hela dagen.
Under veckan har jag däremot inte mått så bra, svimmade och spydde.. Inte mysigt direkt. Men i måndags var jag och satte in p-staven så hoppas på att jag ska må bättre nu. Senare idag kommer Abbe hit och ska sjunga lite sing star med mig och Andreas, hon och jag fick faktiskt sing star igår, det högsta! Inte illa för en 5åring (snart 6)
      Men jaja, nu ska jag väl vara lite snäll mot älskling<3 Och nu är det ungefär 20 dagar till AIK-Bajen! :) Det kommer bli grymt! Biljetter beställer vi ikväll och då kommer nog ett till inlägg. Men så länge får ni ha det toppen!


                    Andreas Svensson, även fast du är helt knäpp
                    och springer runt och dansar just nu så är du ändå
                     den bästa pojkvännen och jag kommer aldrig 
                  släppa taget om dig, det finns inte ens en tanke om det,
                   Du gör mig lycklig och du får mig att le även när jag 
                  mår som sämst. Jag älskar dig för den du är, och jag vet
                      att min kärlek aldrig kommer försvinna. 
                    Du är den enda för mig, jag älskar dig verkligen! (L)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0