Ont x3

Gaaaash så dåligt man kan må ibland asså! Och hur kallt det har blivit på så kort tid, i morse när jag tog bussen till skolan var det -5! Sjukt ju. Men iaf, ikväll blir det företagsekonomi och geografi pluggande.. Har ingen lust eftersom mitt huvud, hals ungefär hela kroppen inte mår speciellt bra..
    Idag hade vi temadag, drygt och trist. Jag vaknade nyss i sängen och har precis gjort ett bad till mig, så ska ta med mig geografin i badet och plugga där med dete sen fe. Wish me luck typ. Njaae.. Men aah har inget mer att säga så ha det bäst! (L)

     


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hej pluggis :D haha, hoppas du blir bättre! :) imorgon mellan halv fyra och halv sex kan du träffa rödluvan om du vill :) KRAMEBANAN!

2009-10-06 @ 21:12:33
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0