Inte ett du, inte ett jag, bara ett vi.

Två timmars håla, och lite mer så jag passade på att åka hem, gå ut med hunden och nu håller jag på att göra nudlar och pepsi, mycket bättre än skolans skit mat!!
   Jag, Maya, Caroline, Nathalie och Lisa jobbade på engelskan, vi ska till Mallorca. Haha ohja! Sen är det språk, engelska och historia. Det blir nog bra det. Nu kokar mitt vatten så måste springa!
PUSSPÅREJ!<3



                                                   Andreas, bara du! Förevigt,
                                                           jag släpper aldrig taget!<3                                                                 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahaha jag slutade aldrig skriva vad som fanns på mallorca, kom på mer och mer xD haha.

DU DU DU DU DU, kommer du på nollningen? svara i min blogg för kommer glömma kolla här imorgon :o (a) XD elskipelski.

2009-09-08 @ 22:27:03
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0