En stor saknad som finns där varje dag














Det är svårt att vara utan dig varje dag.
Förut var det vi minst en gång per dag, nu är det knappt en dag i veckan.
Jag lovar dig att jag kommer oavsett allt finnas kvar här och älska dig lika mycket då som nu.
Du är min bästa vän och dig släpper jag aldrig taget om!
Du är det finaste som finns, du är den som har fått mig att orka varje dag som gått.
Jag lovar dig att jag ska komma till dig oftare!
Jag behöver min bästa vän varje dag, då som nu.
Du gör min till den jag är, du gör mig lycklig och du får mig att lita på livet.
Jag älskar dig bästavän, du är stark och du vet var du har mig.
Och om du inte skulle veta var du har mig, så ska du veta att du har alltid mig vid din sida.
Även avståndet så är jag vid din sida dag ut och dag in, du finns i mina tankar varje dag.
Jennifer Hellberg, du är underbar och du är nu och förevigt min bästa vän!
Om någon gör illa din, psykiskt eller fysiskt så skyddar jag dig som du har gjort och gör för mig.
Jag hjälper dig om du faller, jag tar emot dig vad som än händer och jag lyssnar, förstår och finns där.
Jag hoppas att du vet att du kan prata med mig om allt, jag dömer inte dig för du är den du är och den du är
är den bästa och mest värdefulla och underbaraste personen som jag har träffat.
Du är den du är och fortsätt med det för..
Det finns ingen annan som dig. <3
Och den du är, det är min bästa vän och min bästa vän är du!
JAG ÄLSKAR DIG!
 och jag saknar dig varje dag!
Vi ses snart gumman!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

mitt underbara hjärta - för det första - bilderna blev typ värre & värre ju längre ner man kom, hahaha. men du ska veta att jag saknar dig. hela tiden, på vaken tid, på sovande tid, på måndagar, tisdagar, onsdagar, torsdagar, fredagar, lördagar OCH söndagar. du är min babybästavän och du vet om det så du vet att jag aldrig kommer lämna dig. du vet att jag finns här hela tiden, när du vill. och jag vet att vi träffas alldeles för sällan, inte mycket att göra åt men lite går det. och i sommar ska jag våldgästa dig så fort jag kan - för jag har svårt att hålla mig borta från dig SNYGGING - rawwwr! du är det bästa som har hänt mig, du är min, BARA MIN bästavän! <3

2010-04-18 @ 18:45:25
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: Sofie

härliga bilder!

2010-04-19 @ 18:11:27
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: sevens

vilka fina bilder :D

2010-04-19 @ 20:56:05
URL: http://sevenstyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0