Give me a kebab!

Hemma! Vi mötte Gustav och Olivia och hade en riktigt trevlig middag. Gustav och Oliva åt kina mat medans jag och älskling tog kebab. Mysiga samtal vi hade också, haha. Men nu är vi iaf hemma och jag har jätte ont lite överallt, nej men jag stäckte min axel även fast det inte är ovanligt att jag gör det så hatar jag det såklart.
Jag och baby köpte med lite godis hem som jag kommer äta mycket av imorgon när jag är själv, tjoho! Haha. Jag är sugen att gå på bio, det är det vi ska göra på den andra "dejten" med G och O, haha! Nej vad rolig jag är.. Hmm, jag ber om ursäkt till min bästavän för jag stalkade dig på Facebook idag men jag hade verkligen ingenting att göra, jag hoppas du förstår!
   Nu ska jag smaska i mig godis med tha boyfriend <3!


Min kärlek


Kommentarer
Postat av: Jennifer

du får stalka mig hur mycket du vill honey, haha!

2010-04-06 @ 00:22:07
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0