SM-GULD!

HV71 tog sm guld och ni ska bara veta hur glad jag blev då! Jag kunde inte se matchen för att jag var på AIK match tillsammans med Andreas och hans vänner. På den matchen blev det dock 1-1 och Sebastian Eguren blev utbuad som jag tycker var jätte dåligt av aik fansen som var runt omkring oss. Stackarn som inte ens gjorde något fel, alla kan ju missa målet hallå? Annars var det en spännande match och med det underbara vädret gjorde det ännu bättre! Efter matchen sa vi hejdå till Elis och resten och jag och Andreas gick till Solna centrum och sedan in till Centralen för att åka till Enköping men fick då ta pendeln.
  Jag somnade och höll på att ge älskling en hjärtattack pga att jag drömde att jag ramlade och då ryckte jag till och Andreas blev då rädd, haha!
Nu sitter vi i soffan och älskling titta på Die hard 4. Om ett tag kommer mamma hem också då går vi och lägger oss så hörs vi imorgon! Innan vi sover ska ni även få lite tips, Monki har en stor rea, bild kommer!


Ungefär så där såg jag ut på pendeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0