Spring för livet!

God dag på er, jag känner mig lite skyldig att jag inte har skrivit något på jätte länge ju.. Jag hoppas ni förlåter mig! Idag har varit en sån otrolig dag, men först ska jag berätta lite annat.
I måndags och igår kunde jag tyvärr inte skriva något för jag var sjuk, precis när man ska tillbaka till sin härliga klass efter ett skönt lov så spyr jag.. Suck. Och det är min anledning så nu har ni fått den.
  Idag vaknade jag kvart i sju, hoppade in i duschen, åt frukost och fixade mig och var redan klar halv åtta? Hm, ja men så var det iaf. Och så åkte jag med mamma ner till skolan och där hade vi en kvart med geografi, sen typ som rast i 1h sen var det dags för matte. Och till sist tyska. Super skön dag, jag tog en härlig solig promenad hem och jag kan säga att det är för varmt för att ha skinnjackan nu! När jag kom hem satte jag mig ute med min hund, sen fick jag ett samtal från Rehabcentret(?), jag fick en tid imorgon så snart blir mitt knä bra igen! Hur skönt tror ni inte det känns då?!
   Nu sitter jag och smälter maten framför tvn och ska strax ut på en lååång promenad i solen med min älsklings vovve, kanske t.o.m joggar lite smått. Senare ikväll är jag bänkad framför datan då det är dags för AIK-Halmstad, tror jag.. Och lite plugg på det även. PUSS OCH KRAM!


En riktigt gammal bild på min bästavän och jag!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jennifer Hellberg ogillar ditt foto.

2010-04-14 @ 21:18:41
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0