365 dagar

Den första augusti var det ett år sen jag och Andreas blev ett vi. Så vi tänkte, ett år är ganska stort och så vi firade exakt så som vi ville. Jag vaknade av att Andreas ropade halv tio på morgonen att han hade gjort frukost på sängen, jag försökte ignorera för jag ville sova vidare men då fick jag massa pussar så jag gav upp och vi åt frukost i sängen, kollade på O.C och jag fick fina saker från The body shop(visar i helgen för har dom i Stockholm). Sen duschade vi, åkte in till stan och kollade i lite affärer. Senare åt vi på Kungshallen. Jag åt på taco bar och Andreas åt thai. På kvällen gick vi på bio och såg Sex and the city 2.. Igen! Men dagen innan var vi på Shrek faktiskt. Efter bion träffade vi på en man som skulle göra en gatushow, med eld osv, så vi stannade och kollade. Sen gick vi en promenad genom gamla stan, tog en varm choklad och njöt av stunden. Sen åkte vi hem, tänkte kolla på film men vi låg i sängen och myste i någon timme, kollade på kort och pratade om vad vi gjorde för 1 år sen.
En perfekt 1års dag tillsammans med den bästa pojkvännen. Jag har aldrig varit lyckligare och allt med Andreas känns så rätt!

Nu ska jag sova, vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0