Börjar morgonen med vattenkrig

Vaknade runt 11 imorse, jag ville att Andreas skulle gå upp först men han ville inte så jag tog en vattenspruta och sprutade ner honom. Han klev upp, hämtade en vattenflaska sen var kriget igång. Sängen, dörren och golvet är blött. Men det som var värst var att han inte tänkte på mig, han hällde iskallt vatten över mig och mina kläder. Så nu sitter jag här och fryser. Dock har jag fått en del förlåtpussar och kramar som tur är!

Vi ska göra en mega frukost! Ägg, mackor, flingor och mjölk osv. Så nu ska man bli mätt.
Juste, igår när vi kollade på Sagan om ringen(...) somnade vi båda. Så det blir ett nytt försök ikväll med 2an.


Kommentarer
Postat av: - JenU

Nice blogg!

Allt bra med dej idag? =)

2010-08-21 @ 13:08:31
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0