Hellre jobb än skola

God morgon. Fick verkligen sova ut idag, vaknade under natten av regnet som verkligen vräkte ner och mopeder som åkte utanför hela natten.. Andreas åkte till jobbet vid 6 imorse, jag är ganska avundsjuk. Hellre skulle jag ha ett jobb då jag börjar tidigt vissa dagar och slutar tidigt än att gå i skolan. En vecka kvar..

Idag då? Jag ska möta Andreas sen så ska vi äta på subway, senare ska jag åka hem fast det blir mycket mycket senare!
Imorgon då? Jag, Jennifer, mamma och Catarina ska på kryssning. Ska bli riktigt roligt för jag och Jennifer har väntat och planerat att åka i 3½år nu! Så äntligen är det dags. Hoppas bara på lite bättre väder.
Nu är det frulle time!


Jag saknar alla dagar med dig


Kommentarer
Postat av: Jennifer

PUSS GUMMAN. miss you.

2010-08-09 @ 20:11:12
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0