I don't like it..

Jag är lite halv sur. AIK ligger under och förlorar troligen och betyder att dom är ute från CL. Jaja, men vet ni vad? Lilla brunbjörnen Ken ringde nyss! (alla hjärtans dagg 2008 fick jag ett sms av Ken då det stod att han var en brunbjörn så det är okej) Nu sitter jag och funderar, har hittat så sjukt fina lägenheter 22 st tror jag för att vara exakt.

Jag och Andreas gjorde en deal, jag ska få kolla på Sex and the city ikväll och han får spela och kolla sitt. Så två timmar till här framför. Har funderat lite på vilken serie jag älskar som allra mest. Och jag kom fram till att det måste nog vara Sex and the city! Om inte One tree hill, men Satc har gjort filmer så det är stort plus. Filmerna är ju grymma, speciellt tvåan!


Jag bara sken upp när jag såg den här bilden.
Ingen annan än lille Axel kan vara så fin!


Kommentarer
Postat av: Elin

Söt bild!

2010-08-04 @ 23:15:05
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: jag med :D



vad har du för dig idag?

/Shoppaholly

2010-08-05 @ 01:33:32
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0