kl 9 = förmiddag..?

God morgon! På kryssningen sa dom "ha en trevlig förmiddag" och då var kl 9! Jennifer och jag tyckte att det var helt fel, det är inte förmiddag kl 9, då är det morgon ju. Jag har precis ätit upp mina coco pops och sitter och kollar på Justin Timberlakes "Cry me a river".

Idag har jag massa planer, dock kan jag inte skriva allt det här.. För Andreas läser det och han får inte veta, så skriver om allt senare ikväll istället! Jag ska iaf snart hoppa in i duschen.
Skönt väder idag också, tummen upp till det.


Jennifer proppade i mig dessa igår. Love them!


Kommentarer
Postat av: ida

hej, jag har frågestund på bloggen :) och skulle bli SUPER SUPER glad om du kunde fråga någonting / några frågor :D

2010-08-12 @ 12:55:58
URL: http://iddas.blogg.se/
Postat av: KLACKARNA I TAKET

Vad gott med marianne, det är ju typ bästa godiset ju.. :)

/Elina & Linnéa

2010-08-12 @ 17:51:44
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0