Bästisar

Hallå där på andra sidan! Jag sitter i sängen med min macka, dricka och How I met your mother. Två avsnitt kvar nu bara, ska kolla på båda ikväll. Imorgon har jag sovmorgon till 10.00 så kan sova lite längre.

Idag efter skolan åkte jag hem, duschade och slog in paket, sekunder senare var mamma här och körde ner mig till stan. Där mötte jag Joel och Jennifer, J-paret! Vi åt kycklingsallad och pratade, öppnade paket, iaf Jennifer. Och jag fick två stycker jag med! Jätte fina saker, alltså jag blev riktigt glad när jag öppnade båda paketen. Ska visa er imorgon. Vid halv åtta var jag hemma igen, gick ut med Elsa och kastade snöbollar. Elsa och jag är som bästisar på vintern, vi förstår varandra då! Imorgon kommer farmor och farfar hit och grattar mig, mys! Så det gäller att städa imorgon. Hörs då!

P.S. Idag hjälpte jag en gumma och två gubbar, dagens goda gärning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0