En idé!

RAST!!! Ding dong. Nu har jag rast efter en halvtimme, men jag kom med en så otrolig bra idé. De flesta ungdomar tycker det är tråkigt och jobbigt att plugga, jag är en av dem, men tänk om man kunde få massage samtidigt? Skulle inte det vara värt det? Sitta och plugga tråkigt naturkunskap t.ex, så sitter någon bakom och ger den andra lite massage. Jag vet att jag skulle behöva det efter min natt och med tanke på hur ont min rygg/axlar gör. Det skulle vara som en belöning ju! Jag vet inte vet som skulle göra det åt mig, men får anlita en masserande apa? Kanske en bra idé... Vi får se hur detta utvecklas..

Vart är min katt när jag behöver honom? Eller pojkvän..?

Kommentarer
Postat av: andreas

jag ska massera dig babygirl, jag kommer ju imorn det är inte långt dit.

Jag älskar dig mest av allt<33333333333

2010-12-16 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0