Hjälplös

Tidigare skrev jag att flera i min familj och släkt har blivit magsjuka och spytt efter julbordet och maten igår. Min mamma och jag är dom enda i huset som inte blivit sjuka än. Min älskade Andreas spyr hit och dit känns det som, jag känner mig så hjälplös som inte kan hjälpa honom på något sätt.. Har tagit fram en hink och vatten, nu ligger vi båda i soffan och tittar på Men in black 2. Jag hoppas verkligen han blir bättre, hatar att inte kunna hjälpa till. Ser han springa fram och tillbaka och jag bara sitter här...

Imorgon om han mår bättre så åker vi till Stockholm, jag är super laddad inför mellandagsrean på måndag! Och imorgon ska jag ta kort på alla julklappar.


Vill ju se det här leendet istället för det ledsna ansiktet jag ser nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0